Katumisoikeus
Kun teet ostoksia Store.netgear.se:ltä, sinulla on aina 30 päivän katumisoikeus.
Eräs edellytys palautus- ja katumisoikeutesi hyväksymiselle on, että tuotteesi ja sen mahdollinen alkuperäispakkaus palautetaan yhtä hyvässä kunnossa kuin se oli saadessasi sen, eli se on olennaisesti muuttumattomassa kunnossa. Tuotteen on oltava käyttämätön, ehjä ja puhdas. Tuote on palautettava pakattuna ja alkuperäispakkauksessaan alla kuvatun mukaisesti, ja sen on oltava asentamaton. Sinulla on asiakkaana vastuu siitä, että tuote palautetaan vahingoittumassa alkuperäispakkauksessaan ilman rahtikirjoja, teippiä tai muita vaurioita. Lisäksi se on pakattava toiseen, suojaavaan kuljetuspakkaukseen.
Jos haluat käyttää katumisoikeuttasi, täytä toimituksen mukana saamasi katumislomake ja liitä se palautuspakettiin. Maksat palautuskulut itse. Jos palautettava tuote lähetetään tavalla, jonka johdosta se palautuu noutopisteeseen, edustajalle tai terminaaliin, sitä ei noudeta, vaan se palautetaan sinulle lähettäjänä.
Palautukset lähetetään alla olevaan osoitteeseen:
Netgear
c/o Elon Group AB
Bäcklundavägen 1
702 36 Örebro
SWEDEN
Maksujen palautukset
Maksamme takaisin maksamasi summan heti kun olemme todenneet palauttamasi tuotteen olevan pääasiallisesti muuttumattomassa kunnossa, kuitenkin viimeistään 30 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin vastaanotimme palautuksesi. Pidätämme itsellämme oikeuden kieltäytyä tehdä vähennys palautettavasta summasta, jos tuote ja/tai alkuperäispakkaus eivät ole oleellisesti muuttumattomassa kunnossa. Tämä arvioidaan palautusta vastaanotettaessa.
Valitukset
Jos haluat tehdä valituksen, ota yhteyttä tukipalveluumme osoitteessa https://www.netgear.com/support/ saadaksesi apua.
Ostaessasi tuotteen Store.netgear.se:ltä sinulla on asiakkaana kuluttajansuojalain mukaisesti aina kolmen vuoden valitusoikeus. Valitusoikeus koskee ennen kaikkea toiminta- ja valmistusvikoja.
Valitus on tehtävä kohtuullisessa ajassa sen jälkeen kun huomasit vian, tai sinun olisi pitänyt huomata se.
Ennen yhteydenottoa tukipalveluumme osoitteessa https://www.netgear.com/support/ voit valmistautua seuraavalla tavalla:
- Huomioi ja kuvaa vika/ongelma mahdollisimman selkeästi.
- Pidä sarjanumero käsilläsi.
Kun olemme saaneet takaisin tuotteen, josta olet tehnyt valituksen voimme auttaa sinua seuraavilla tavoilla:
a. ensisijaisesti korjaamalla vian,
b. toissijaisesti antamalla sinulle korvaavan tuotteen, tai
c. kolmassijaisesti antaa sinulle kohtuullinen korvaus hinnanalennuksen muodossa.
Store.netgear.se pyrkii toteuttamaan tämän 30 kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen, mutta tuotteesta riippuen se voi kestää pitemmän ajan. Store.netgear.se pidättää itsellään oikeuden olla hyväksymättä valitusta jos osoittautuu, että tuote ei ole viallinen kuluttajansuojalain mukaisesti. Saat lisätietoja sivulta https://www.kkv.fi/.
Mahdollisten riitauttamisten yhteydessä Store.netgear.fi noudattaa Kuluttajariitalautakunnan päätöksiä.
Store.netgear.fi maksaa itse hyväksyttyjen valitusten palautuskulut.